Päivän Sana 19.03.2024

Minä olen kyllä ollut lähellä, mutta he eivät ole minua etsineet, olen ollut läsnä, mutta he eivät ole minua kyselleet.

Jes. 65:1

Palaute

Seurakunnan toimintaan osallistuu viikoittain useita satoja, jopa tuhansia ihmisiä. Seurakuntaelämässä voi tulla vastaan myös tilanteita, jotka jäävät mietityttämään. Jäseniään palvelevana yhteisönä seurakunnalle kaikki palaute on arvokasta.

Voit lähettää meille risuja ja ruusuja. Yhtä hyvin kiinnostavaa olisi kuulla ideoita ja toiveita.

Lähettäjän nimellä ja sähköpostiosoitteella varustettuun palautteeseen vastaamme normaalioloissa muutaman päivän sisällä. Vastaanotamme myös nimetöntä palautetta. Ongelmiksi koetuissa asioissa toivoisimme kuitenkin tilaisuutta keskustella ja yhteystiedot ovat silloin arvossaan.

Tähdellä merkityt tiedot ovat pakollisia.

Tämän lomakkeen tietojen lähetys on suojattu suojattu SSL-tekniikalla, joten henkilökohtaisten tietojen antaminen on turvallista. Ulkopuoliset eivät voi seurata tiedonsiirtoa.
Nimi
Sähköposti