Päivän Sana 19.04.2024

Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä.

Ps. 23:6

Kauhavan seurakunnan leirikeskukset

Ojutjärven leirikeskus

Seurakunnallamme on kaksi leirikeskusta: Ojutjärven leirikeskus sekä Palojärven leirikeskus. Täältä löydät kuvaukset niistä, ajo-ohjeet sekä yhteystiedot.

Tiedustelut ja varaukset:

Taloustoimisto

Ojutjärven leirikeskus

Kauhavalla, Ojutjärven rannalla sijaitsevan leirikeskuksen toiminta alkoi jo 1960-luvulla. Nykyinen päärakennus on valmistunut vuonna 1983. Rannassa oleva saunarakennus valmistui vuoden 1996 alussa. Saunarakennuksessa on myös viihtyisä takkahuone.

Päärakennuksessa on majoitustilaa noin 40 henkilölle (kerrossängyissä). Kesäaikaan voidaan lisäksi majoittaa ulkorakennuksiin noin 20 henkilöä.

Osoite:
Ojutjärventie 470
62200 Kauhava
p. (06) 434 0502

Ajo-ohjeet:
Kirkon ja seurakuntakodin P-paikalta vasemmalle Kirkkotielle.
Seuraavasta risteyksestä vasemmalle Jylhäntielle.
Jylhäntietä noin 800 metriä, sitten oikealle Ruotsalantielle - viitta Ruotsala-Ojutjärvi.
Ruotsalantietä vain pari sataa metriä ja taas oikealle Ojutjärventielle - viitta Ojutjärvi.
Ojutjärven tien päässä sijaitsee seurakunnan leirikeskus - matkaa risteyksestä n. 4,7 km. Tervetuloa!

Palojärven leirikeskusPalojärven leirikeskus

Kauhavan seurakunnan omistama Palojärven leirikeskus sijaitsee Kortesjärvellä, Palojärven rannalla.

Leirikeskus soveltuu ympärivuotiseen käyttöön. Majoittumaan sopii noin 40 henkilöä, joille on myös riittävät opetus- ja kokoontumistilat. Ulkoalueet soveltuvat monipuoliseen toimintaan ja isojenkin telttaleirien järjestämiseen. Leirikeskus on kunnostettu vuonna 2016.

Osoite:

Haudanmaantie 51

62470 Purmojärvi

p. (06) 488 7410

Ajo-ohjeet:

Liikenneympyrästä Kauhavalta Palojärven leirikeskukseen seuraavasti:

1.        Poistu liikenneympyrästä kantatielle 63 Ylivieskaan.

2.        Jatka kantatietä 63 n. 14 km

3.        Käänny oikealle viitasta Ylikylä (Rintalantie)

4.        Jatka Rintalantietä n. 0,5 km.

5.        Käänny oikealle viitasta Palojärvi (Palojärventie)

6.        Jatka Palojärventietä n. 8 km

7.        Käänny vasemmalle Haudanmaantielle viitasta Seurakunnan leirikeskus

8.        Jatka Haudanmaantietä n. 500 m.

9.        Leirikeskus näkyy tien oikealla puolella pienellä mäellä.

Palojärven kappelirakennus

Ajo-ohje Alahärmästä Palojarvelle.pdfAjo-ohje Kortesjärveltä Palojärvellej.pdfJärvi männikön takana