Päivän Sana 18.04.2024

Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani.

Ps. 23:4

Kauhavan seurakunnan kirpputorit

Seurakunnallamme on kaksi kirpputoria:

• Kauhavalla
  • Ylihärmässä
Molemmissa maksutapana käteinen.

Kauhavan alueseurakunnan Kirpputori-kahvila Toiska

Osoitteessa Kirkkotie 13, Kauhava.

Puhelin 040 5376323 (vastataan aukioloaikoina)

Aukioloajat:

KE-LA klo 11-15 Tervetuloa!

Tuotto diakonia- ja lähetystyölle.  Kirpputorituotteiden myynnistä puolet jaetaan avustuksina Kauhavalla diakoniatyön kautta, puolet lähetystyölle nimikkosopimuksiin. Toiskan Peräkamarissa Käsityö- ja lahjapuoti Lykkylaari, jossa enemmistö tuotteista lähetystyön hyväksi, mutta osa myös diakoniatyön hyväksi.

Poikkea Toiskassa kahvilla, tee edullisia löytöjä kierrätyshengessä tai osta käsitöitä ja kortteja. Myös seurakunnan suruadressit myynnissä. Tule mukaan vapaaehtoisväen rinkiin. Otetaan vastaan lahjoituksina siistejä ja ehjiä vaatteita, astioita, leluja yms. sekä uusia käsitöitä.

Lahjaidea: Osta lahjakortti Toiskaan. Saatavana Toiskasta itse valitulle summalle. Lahjakortin saaja voi käyttää kortin kirpputoriostoksiin tai käsitöiden ostamiseen Toiskasta.

Tervetuloa myös vapaaehtoisten rinkiin palvelemaan kirpputorille!

Ylihärmän kappeliseurakunnan kirpputori

Seurakuntatalon vieressä osoitteessa Päämajantie 31. Puhelin 050 4081514.

Avoinna keskiviikkoisin klo 16-18 ja lauantaisin klo 10-13. Tervetuloa!

Tuotto lähetystyölle seurakunnan nimikkosopimuksiin. Myös uusia käsitöitä, kortteja ja seurakunnan suruadresseja myynnissä. Lahjavinkkinä myös lahjakortti. Tule ostoksille, tuo myytävää tai kutoisitko vaikkapa villasukat myyntiin. Tervetuloa n. 15 muun kirpputorivapaaehtoisen joukkoon myymään ja ideoimaan.

.