Päivän Sana 23.04.2024

Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat, minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

Jes. 54:10

Lähetystyö

Lähetit ja koko maailman tilanne tarvitsevat nyt erityisesti rukouksiamme. Lähetit myös rohkaistuvat yhteydenotoista. Kaikkien kirkkomme lähetysjärjestöjen työ jatkuu ja tarvitsee myös taloudellista tukea erityisesti nyt, kun edelleen seurakunnan monet varainhankintakeinot ovat osittain rajoitettuja.

Katso tästä linkistä ohjeet eri järjestöjen osalta.
Tämän sivun alareunassa on lähetysjärjestöjen linkit, joiden kautta saat myös paljon tietoa ja pääset myös antamaan taloudellista apua.

Nimikkolähetit

Miia da Silva (perhevapaalla, sijainen Miia Kallio), Toivoa naisille -työssä Irlannista käsin, Medialähetys SanansaattajatPaula ja Lauri Heikkilä ovat aloittaneet työkautensa Pauli Vanhasen työsaralla pakolaisleireillä Ugandassa. Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys.Tero ja Pia Ruotsala ovat siirtymässä uusiin lähetystehtäviin.

Katri Linnasalo, Papua-Uusi-Guinea. Wycliffe Raamatunkääntäjät ry.

Lähetysrengas

Lähettien kirjeitä on mahdollista saada kotiin joko sähköpostitse tai paperikirjeinä liittymällä lähetysrenkaaseen. Renkaaseen voi liittyä ilmoittautumalla vs. lähetyssihteeri Kaisa Loivalle kaisa.loiva(at)evl.fi tai p. 040 540 3797. Muistathan ilmoittaa myös, jos haluat muutoksia postituksiisi. Suoraan lähetysjärjestöistä voit myös halutessasi tilata kirjeet nettisivujen kautta. Linkit sivuille alla.

Renkaaseen liittyminen ei velvoita mihinkään. Halutessasi saat ohjeet täältä taloudelliseen tukemiseen:

Lähetystyöstä vastaavat työntekijät:

Koko seurakunnan lähetyssihteeri:

vs. Kaisa Loiva p. 040 5403797.

Lähetystyöstä vastaavat työntekijät kirkkopiireissä:

Alahärmä – kappalainen Aki Paavola p. 050 5771408 ja lähetyssihteeri Kaisa Loiva p. 040 5403797.

Kortesjärvi – Sirpa Huhdankoski p. 040 7047963

Ylihärmä – Kappalainen Marja-Riitta Ylikangas-Annola p. 040 534 0050 ja lähetyssihteeri Kaisa Loiva p. 040 5403797

Evijärvi - seurakuntapastori Noora Granvik p. 040 1596228 ja lähetyssihteeri Kaisa Loiva p. 040 5403797

Kaikille työntekijöille sähköpostit muotoa

Suomen evankelisluterilaisen kirkon viralliset lähetysjärjestöt ja niiden ajankohtaisia linkkejä:

Jos olet Facebookissa, liityhän Ruotsalat Toivon tiellä -sivun seuraajaksi!

Sleyn lähettien kirjeitä pääsee lukemaan täältä   Hakusanaksi lähetin nimi.