Päivän Sana 19.04.2024

Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä.

Ps. 23:6

Ruotsaloiden kirje 3 - 2021

ruotsala_tero_ja_pia_uutiskirje_3-2021.pdfKoko Ruotsalan perhe vieraili Ylihärmän kirkossa kesällä 2021
Ruotsalan Pia, Tero ja Vilja pääsivät kotiin kahden viikon koronakaranteenista perjantaina 3.9. Kotiin saapuessaan seinäkalenteri muistutti heitä siitä, että Lähetysseura evakuoi heidät Suomeen rokotuksiin tasan neljä kuukautta aiemmin 3.5.
He kirjoittavat viestissään 3.9.2021:
"Tuntuu uskomattoman hienolta päästä takaisin työalueelle Kambodžaan. Etätyö varsinkaan lähetystyössä ei korvaa sitä yhteyttä, mikä mahdollistuu täällä paikan päällä. Tiedämme olevamme odotettuja takaisin ja yhteiseen työhön. Lisää kuulumisia löytyy taas uutiskirjeestä ja uusimmat aina Ruotsalat Toivon Tiellä -profiilista Facebookista. Tällaisena aikana on erityisen kiitollista ja etuoikeutettua saada olla kirkon globaalissa työssä ulkomailla fyysisesti työalueella ja tehdä yhdessä yhteistä työtä paikallisten kumppaneiden kanssa. Olo on erityisesti tänään siunattu ja kiitollinen. Kiitos kaikesta tuesta ja muistamisesta, rukouksista ja rohkaisusta matkoillamme!

Teitä tukijoukkoja lämmöllä muistaen ja siunaten,
Pia, Tero ja Vilja Ruotsala
Suomen Lähetysseura Kambodžassa"