Päivän Sana 28.03.2024

Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: ?Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni.?

Luuk. 22:19

100 äitiysavustuspakkausta Romaniaan

Kauhavan seurakunnassa on kerätty jo 100 äitiysavustuspakkausta Romaniaan. Lämmin kiitos jokaiselle lahjoittajalle ja Sisko Vaittiselle, joka kotonaan tavarat matkalaukkuihin kokoaa ja siunaa matkaan. Pakkauksia on tehty nyt pari vuotta ja tehdään edelleen. Pakkaukset viedään perille kristillisen avustusjärjestö Asaria ry:n toimesta.

Nyt tarpeen ovat erityisesti isot matkalaukut, vauvan makuupussit, lämpimät vaatteet, ulkohaalarit, toppalakit,
-kintaat ja -töppöset sekä muut vaatteet kokoa 50-80 cm ja vauvan lelut.
Myös mm. lakanoita ja pyyhkeitä otetaan toki vastaan edelleen.

Lahjoituksia voi tuoda molemmille seurakunnan kirpputoreille eli Ylihärmään sekä kanta-Kauhavalle Toiskaan. Katso yhteystiedot ja aukiolot tästä: