Päivän Sana 19.04.2024

Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä.

Ps. 23:6

Majataloilta 4.3. Evijärvellä

Kutsumme Sinut Majataloiltaan Evijärven kirkkoon lauantai-iltana 4.3.2023 kello 18 alkaen.

Illassa ovat mukana evankelista, raamatun-opettaja Ilkka Puhakka, pastori Jukka Jämsén ja gospelmuusikko Pekka Simojoki.

Luvassa on paljon hyvää musiikkia, innostavia ja elämänmakuisia puheenvuoroja, lämmintä yhdessäoloa ja koskettavia sanoja.

Majataloilta on matalan kynnyksen illanvietto.
– Tämä on vähän erilainen tapa kokoontua, kokea yhteisöllisyyttä ja puhua hengellisistä asioista ihmisten kielellä. Uskon, että jotain tällaista tämän maan kirkoissa tarvitaan tänään, Pekka Simojoki kertoo.

Jukka Jämsén on vahva rukouksen mies, ja hän johdattaakin syvemmälle rukouksen maailmaan niin, että rukous on läsnä arjen keskellä. Hänen opetuksensa on raikasta ja ihmisläheistä, ja keskiössä on Kristus ja Pyhän Hengen toiminta.

– Majatalossa pyritään tuomaan evankeliumi esille sanomasta tinkimättä, mutta modernisti, leppoisasti ja kohtikäyvästi, kertoo Ilkka Puhakka.