Päivän Sana 28.03.2024

Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: ?Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni.?

Luuk. 22:19

Messin avajaiset 16.10. Kortesjärvellä

Uuden seurakuntakoti Messin avajaisia vietetään sunnuntaina 16.10. Messi sijaitsee samassa rakennuksessa kuin Kortesjärven terveysasema, osoitteessa Päivärinteentie 14.

Tervetuloa ensin juhlamessuun, joka on kirkossa klo 13-14. Sen jälkeen siirrytään kirkkokahveille Messiin. Avajaispäivänä paikka on avoinna klo 17 asti.

Ohjelmassa on muun muassa Messin käyttöön siunaaminen. Nyt on hyvä mahdollisuus tulla tutustumaan uuteen seurakuntakotiin ja viimeisimpinä valmistuneisiin seurakuntasalin ja keittiöpuolen tiloihin. Avajaisissa on mukana kappeliseurakunnan työntekijöitä ja vapaaehtoisia.