Päivän Sana 20.04.2024

Jeesus sanoo: ?Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.?

Pyhävaellus su 23.4. -  Kiertävä jumalanpalvelus

Pyhävaellus su 23.4. -  Kiertävä jumalanpalvelus kutsuu eri kirkkopiireissä toimivat seurakuntalaiset sunnuntain ajaksi vaeltamaan ja tutustumaan Kauhavan seurakunnan kirkkoihin. Saat olla mukana yhdessä kirkossa tai kaikissa. Yhdessä kierrämme ja tutustumme niin kirkkoihin kuin toisiimmekin. Saamme jakaa yhteistä taivaallista ja maallista evästä keskenämme. Tervetuloa mukaan!

Aloitus klo 10 Alahärmän kirkosta, kirkkokahvi srk-talolla,
klo 13 Ylihärmän kirkossa sanajumalanpalvelus, virsiä ja Viisikielisen lauluja, kahvit kirkossa,
klo 14 ruokailu Kauhavan seurakuntakodilla ja klo 15 jumalanpalvelus srk-kodilla, virsiä ja Viisikielisen lauluja,

klo 16.30 sanajumalanpalvelus Kortesjärven kirkossa,