Päivän Sana 29.03.2024

Jeesus huusi kovalla äänellä: ?Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.? Tämän sanottuaan hän henkäisi viimeisen kerran.

Luuk. 23:46

RaamisSeikkailu eskareille ja alakouluikäisille

Aivan uudenlainen juttu varhaisnuorille alkaa maaliskuussa 2022!

RaamisSeikkailussa tutustutaan Raamatun tapahtumiin ja henkilöihin lyhyiden videoiden ja aiheeseen liittyvien tehtävien avulla omalta kotisohvalta. RaamisSeikkailuun ilmoittautuneet saavat seurakunnasta kirjepostia viisi kertaa vuodessa. Kirjeessä kerrotaan seuraavien Raamisvideoiden ilmestymisajankohdat ja lisäksi kirjeessä on tehtäviä ja muuta Raamiksen aiheeseen liittyvää materiaalia. Videoita julkaistaan 1-2 kpl kuukaudessa Kauhavan seurakunnan youtube-kanavalla.

Voit ilmoittaa lapsen postituslistalle Myös isovanhempi tai kummi voi ilmoittaa lapsen mukaan mikäli siihen on huoltajan lupa. Mukaan voi liittyä heti tai tulla mukaan koska vain tulevien kuukausien tai vuosien aikana. Postituslistalla pysyy automaattisesti siihen asti kun varhaisnuori siirtyy yläkouluun. Mikäli haluat poistua postituslistalta jossain vaiheessa sitä ennen ole yhteydessä allekirjoittaneisiin nuorisotyönohjaajiin. Heiltä saa myös lisätietoja.

Miia Antila p.044 5416814
Päivi Latomäki p.044 3679795