Päivän Sana 20.04.2024

Jeesus sanoo: ?Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.?

Seurakunnan puhelinjärjestelmää uudistetaan

Kauhavan kirkkoherranvirastoon on jatkossa vain yksi puhelinnumero, joka on ollut käytössä jo pitkään. Virastoasioissa soitetaan numeroon 06 434 6500. Seurakunnan työntekijöiden puhelinnumerot säilyvät uudistuksessa entisellään, mutta muutamat 06-alkuiset numerot poistuvat käytöstä. Henkilöstön tavoittaa matkapuhelinnumeroista.

Kirkkoherranvirasto on auki ma-pe klo 9-11, 11.30-14. Käyntiosoite on Kirkkotie 3 b, 62200 Kauhava. Yhteyttä voi ottaa myös sähköpostitse.

Ohessa tiedote maanantain 15.11. virkistyspäivästä, jolloin virasto on kiinni.

Alla työntekijöiden puhelinnumerot (Kortesjärven kappalaisen numero on listalla mukana, mutta tällä hetkellä numero ei ole käytössä - ota yhteyttä muihin pappeihin.)