Päivän Sana 25.04.2024

Jeesus sanoo: ?Minä näen teidät vielä uudelleen, ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota ei kukaan voi teiltä riistää.?

Sykemessu Evijärven kirkossa 7.5.2023

Tervetuloa ensimmäiseen Evijärven Sykemessuun!

Sykemessuja järjestetään kaikissa Kauhavan seurakunnan kirkoissa ja jatkossa myös Evijärvellä. Vuorollaan vapaaehtoiset seurakuntalaiset ovat kantamassa vastuuta eri tehtävissä kukin omilla lahjoillaan ja kutsumassa yhteen rukoilemaan, laulamaan yhdessä, viettämään ehtoollista ja kuuntelemaan Jumalan sydämen sykeääniä.

Sykemessuun kutsutaan mukaan lapsiperheitä, nuoria, aikuisempia nuoria, työikäisiä ja varttuneempaa väkeä. Messussa saa hengähtää, kokea yhteyttä ja Jumalan hoitavaa läsnäoloa. Sykkeessä musiikista vastaa houseband. Ehtoollisen ja loppusiunauksen jälkeen kokoontuminen päättyy kahvi- ja mehutarjoilun äärellä jatkuvaan kiireettömään seurusteluun niin uusien kuin vanhojen ystävien ja tuttujen kanssa.

Ensimmäinen Sykemessu Evijärven kirkossa on 7.5. klo 16, ja mukana vapaaehtoisten seurakuntalaisten rinnalla ovat sykeyhteisön vetäjä Anna-Maria Sironen sekä papit Anssi Massinen ja Risto Mäki.