Päivän Sana 25.04.2024

Jeesus sanoo: ?Minä näen teidät vielä uudelleen, ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota ei kukaan voi teiltä riistää.?

Uudet Kortesjärven toimitilat nimettiin seurakuntakoti Messiksi

Kortesjärven kappeliseurakunnan uusien toimitilojen eli seurakuntakodin osoite on Päivärinteentie 13-15. Paikka löytyy entisen kunnantalon takaa terveysaseman rakennuksesta.

Kappeliseurakunnan toimipisteet Ala- ja Ylätuvan rivitalohuoneistoista on siirretty Kortesjärven terveysaseman yhteyteen tehtyihin uusiin seurakunnan tiloihin. Sisäänkäynti on terveysaseman pääoveen nähden vasemmalla. Ulko-ovessa on opaste.

Toimitiloille haluttiin antaa hyvä ja tunnistettava nimi: Messi. Seurakuntakoti Messissä on tiloja lapsille, nuorille ja aikuisille. Seurakuntasalin ja keittiötilan remontointi on aluillaan, ja ne valmistuvat käyttöön myöhemmin. Kerhohuoneet, diakoniatoimisto ja työntekijöiden työhuoneet on saatu sisustettua jo melko valmiiksi. Toimintaa aloitellaan nyt pikkuhiljaa muuttopuuhien jälkeen, koronarajoitusten sallimissa rajoissa.

Nuorisotyönohjaaja Anna-Maria ja diakoni Sirpa toivottavat tervetulleeksi tutustumaan Messiin.
Nuorisotyönohjaaja Anna-Maria ja diakoni Sirpa toi...