Päivän Sana 23.04.2024

Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat, minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

Jes. 54:10

Valo-illat nuorille aikuisille

Hei sinä n. 18-35 -vuotias. Tule mukaan uudenlaisiin iltoihin, joissa liitymme netin kautta yhteiseen opetushetkeen eri puolilla Suomea olevien nuorten aikuisten kanssa. Paikallisesti on sitten yhteyttä ja jakamista kokoontujien kesken. Illat alkoivat Kortesjärven seurakuntakoti Messissä 10.3. Huhtikuun illat to 7.4. ja to 21.4. klo 18-20 Toiskassa, Kirkkotie 13, Kauhava.

Illat jatkuvat joka toinen torstai 16.6. saakka. Paikka voi vaihtua loppukevään osalta. Tiedustelut Henna Luoma p.  040 5403797.

Jos et ole tulossa yhteiseen kokoontumiseen, mutta haluat osallistua verkon kautta, voit ilmoittautua tämän linkin lopussa olevasta linkistä: