Päivän Sana 25.04.2024

Jeesus sanoo: ?Minä näen teidät vielä uudelleen, ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota ei kukaan voi teiltä riistää.?

Syke-yhteisö

On viikonlopun prime time -aika, väkeä virtaa hiljalleen kirkkoon. Mukana on lapsiperhettä, nuorta, aikuisempaa nuorta, työikäistä ja varttuneempaa. Tunnelma on odottava, musiikki soi taustalla ja eloisa puheensorina täyttää salin, kun ihmiset vaihtavat viikon kuulumisia. Basarin tömähdykset saattelevat alkulaulun liikkeelle ja bändi vetää antaumuksella. Ylistyslaulut, puheenvuorot ja yhteinen rukous vuorottelevat. Ehtoollisen ja loppusiunauksen jälkeen kokoontuminen päättyy pullakahvien ja mehun äärellä jatkuvaan kiireettömään seurusteluun niin uusien kuin vanhojen ystävien ja tuttujen kanssa. Haluaisitko sinä olla mukana?

Syke-messuja järjestetään kaikissa Kauhavan seurakunnan kirkoissa. Vuorollaan vapaaehtoiset seurakuntalaiset ovat kantamassa vastuuta eri tehtävissä kukin omilla lahjoillaan ja kutsumassa yhteen rukoilemaan, laulamaan yhdessä, viettämään ehtoollista ja kuuntelemaan Jumalan sydämen sykeääniä. Tule sinäkin rakentamaan sellaista kotia, yhteisöä, jossa kaltaisesi ihmisen on hyvä olla. Jeesus kutsuu meitä kotiin kasvamaan, jotta voimme kutsua taas toisia kotiin, kasvamaan. Kutsumme sinua hengähtämään, kokemaan yhteyttä ja Jumalan hoitavaa läsnäoloa juuri sellaisena kuin sinä olet.

• Sykeyhteisön vetäjä Anna-Maria Siroseen 040 8514087,
  • Sykeyhteisön pappi Anssi Massinen 045 657 7237,