Päivän Sana 23.04.2024

Vaikka vuoret järkkyisivät ja kukkulat horjuisivat, minun rakkauteni sinuun ei järky eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

Jes. 54:10

Varhaiskasvatus

Seurakuntamme varhaiskasvatus kutsuu, lapsiperheitä, rohkeasti avaamaan oven kirkkoon ja muihin seurakunnan tiloihin. Oven takaa löytyy lastenohjaajat, jotka ovat suunnitelleet ja valmistaneet ohjelmaa juuri teille.

Astu sisään sellaisena kuin olet. Sinä olet meille tärkeä. Voit tulla aktiivisena osallistujana tai hieman sivusta seuraajana. Tärkeintä on, että tulet. Voit löytää toisista aikuisista tai lapsista vuosien päähän kantavan ystävyyden ja vertaistuen.

Yhtä tervetulleita ovat myös mummat, paapat, kummit tai joku muu aikuinen yhdessä lasten kanssa.

Viikoittain tapahtuvaa toimintaa ovat päiväkerhot sekä perhekerhot päivällä tai illalla. Perhekirkkoja ja muita tapahtumia järjestetään ympäri vuoden eri alueilla. Retkiä ja perheiltoja järjestetään mm. omiin leirikeskuksiin.

Alkukesästä järjestettävä Isovanhempi–lapsenlapsi-leiripäivä on saavuttanut suuren suosion.