Päivän Sana 04.05.2024

Jeesus sanoo: ?Jos noudatatte käskyjäni, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan.?

Päiväkerhoon ilmoittautuminen 2024

Kuva: Kirkon kuvapankki. Kuvaaja: Sanna Krook

Ilmoittautuminen tulevana syksynä 2024 alkaviin 3-6-vuotiaiden (2018–2021 syntyneet) Kauhavan seurakunnan päiväkerhoihin

Ilmoita kerholainen tällä lomakkeella (alla).

Kerhopäivät ja kellonajat ym. tarkempi info ilmoitetaan koteihin myöhemmin.

Päiväkerho on maksuton.

Lomakkeen onnistuneesta lähettämisestä tulee kuittaus muodossa "Kiitos palautteestanne!".

Tähdellä merkityt tiedot ovat pakollisia.

Tämän lomakkeen tietojen lähetys on suojattu suojattu SSL-tekniikalla, joten henkilökohtaisten tietojen antaminen on turvallista. Ulkopuoliset eivät voi seurata tiedonsiirtoa.
Minkä alueen kerhoon lapsi ilmoittautuu:

Kauhava
    Alahärmä
    Ylihärmä
    Kortesjärvi
    Evijärvi
Kerholaisen nimi:
Syntymäaika:
Osoite:
*
Vanhempien / huoltajien nimet ja puh.nrot:
*
Sähköpostiosoite, johon voi lähettää infoa kerhosta:
*
Saako huoltajan puhelinnumeron liittää päiväkerhon WhatsApp-ryhmään? Jos saa, ilmoita numero.
Osallistuuko lapsi kerhoon kerran vai kaksi kertaa viikossa?
    1 krt
    2 krt
Muuta huomioitavaa (kirjoita tähän tiedoksemme mahdollisista tulossa olevista muutoksista tai asioista, jotka voivat vaikuttaa kerhoiluun)