Päivän Sana 26.04.2024

Jotka kyynelin kylvävät, ne riemuiten korjaavat. Jotka itkien menevät kylvämään vakkaansa kantaen, ne riemuiten palaavat kotiin lyhteet sylissään.

Ps. 126:5?6

Pyydä esirukousta

Tämän sivun kautta voit lähettää esirukouspyynnön oman kirkkosi jumalanpalvelukseen. Kirjoita rukous tai rukoiltavasta tilanteesta pieni kuvaus.

"Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan."

Voit lähettää esirukouspyyntösi suoraan pappien sähköpostiin: etunimi.sukunimi@evl.fi

Jos haluat jättää rukouspyynnön nimettömänä, tee se alla olevalla lomakkeella. Kun valitset siinä kirkon, viesti ohjautuu kyseessä olevan alueen papille (nimettömänä, ellei nimeänsä siihen kirjoita).

Tähdellä merkityt tiedot ovat pakollisia.

Tämän lomakkeen tietojen lähetys on suojattu suojattu SSL-tekniikalla, joten henkilökohtaisten tietojen antaminen on turvallista. Ulkopuoliset eivät voi seurata tiedonsiirtoa.
Kirjoita esirukouspyyntösi
Valitse kirkko