Päivän Sana 30.04.2024

Vanhurskauden hedelmänä on oleva rauha. Siitä kasvaa levollinen luottamus, turvallisuus, joka kestää iäti.

Jes. 32:17

Olkkari-illassa 27.4.2024 Juhani Tikkanen

Kauhavan seurakunnan nuoriso- ja aikuistyö järjestää Olkkari-iltoja, joissa on mukana musiikkivieraita. Iltoja on eri kirkkopiireissämme.

Tällä kertaa ilta on Kauhavan seurakuntakodilla ja vieraana on huippusuosittu laulaja-lauluntekijä Juhani Tikkanen.

Juhani Tikkanen julkaisi neljännen albuminsa ”Ekana syliin taivaassa” kesällä 2023. Monet Juhanin laulut, mm. ”Vuosia”, ”Mitä ois tietää” ja ”Tässä on kaikki” ovat soineet tiuhaan valtakunnallisissa radioissa.

Laulaja kiertää Suomea yli sadan keikan vuositahdilla sekä kitaralla itseään säestäen että taitavan ja soundirikkaan yhtyeensä kanssa. Juhanilla on upea taito tarjota jokaisella keikallaan yleisölle niin iloa ja naurua, kuin myös lohtua.​

Kauhavan Olkkari-ilta alkaa klo 18 musiikkivieraalla, jonka jälkeen on iltapala. Nuoret jatkavat yhdessäoloa klo 21:een asti, ja aikuiset jatkavat yhdessäoloa omana ryhmänään.

Tule viettämään tunnelmallista keikkailtaa yhdessä eri-ikäisten kanssa! Yhteiskyydit nuorille järjestetään tarvittaessa. Ole kyydityksestä yhteydessä Miiaan ke 24.4. mennessä.