Päivän Sana 27.04.2024

Jeesus sanoo: ?Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.?

Olkkari-illat starttaavat la 3.2.2024

Seurakunnan nuoriso- ja aikuistyö järjestävät uudenlaisia Olkkari-iltoja, joissa on mukana musiikkivieraita. Iltoja on viisi kertaa vuodessa eri kirkkopiireissämme.

Ensimmäisessä illassa Alahärmän seurakuntatalolla vierailee laulaja-lauluntekijä Pietari Savolainen. Pietari keikkailee joko trubaduurina pianon/kitaran kanssa tai bändin kanssa, jossa kokoonpano muovautuu aina tapahtuman tarpeet täyttäen. Pietarin musiikista päällimmäisenä välittyy kauniit melodiat, vahva sanoma ja aitous.

Luvassa on tunnelmallinen trubaduurikeikka. Ilta alkaa klo 18 musiikkivieraalla, jonka jälkeen on iltapala. Nuoret jatkavat yhdessäoloa klo 21:een asti. Ja aikuiset jatkavat yhdessäoloa omana ryhmänään.

Tule viettämään tunnelmallista keikkailtaa yhdessä eri-ikäisten kanssa! Yhteiskyydit nuorille järjestetään tarvittaessa. Ole silloin yhteydessä Miiaan viimeistään tiistaina 30.1.