Päivän Sana 28.04.2024

Jeesus sanoo: ?Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy.?

Turvassa Jeesuksessa – henkimaailman kohtaaminen 4.4.2024 Kauhavan kirkossa

Henkimaailman kohtaaminen on aiheena torstai-illan 4.4. tilaisuudessa Kauhavan kirkossa. Aiheesta ovat opettamassa pastori, kouluttaja Lea Kujanpää ja TT Eero Junkkaala

Mistä tunnistan oikean profetian?

Ajassamme olevat erilaiset ilmiöt herättävät kristittyjä kyselemään, onko näistä sanottu jotain Raamatussa. Samalla niiden ympärillä liikkuu erilaisia profetioita, jotka voivat joko pelottaa, hämmentää tai rohkaista. Mistä kristitty voi erottaa, mikä profetia on oikea ja mikä tulisi jättää omaan arvoonsa? Raamattutunnilla pohditaan profetioiden arvioimista ja niiden merkitystä seurakunnalle.

Henkimaailma on kristinuskon marginaalissa oleva alue, johon osa ihmisistä saattaa toisinaan törmätä. Kristitty saa kuitenkin olla turvallisella mielellä Jeesuksen omana.

Henkimaailmaan liittyviä kysymyksiä käsitellään rauhallisella luennolla, jossa korostetaan Jeesuksen voittoa kaikesta pahasta.